ttussisen

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Tussa - 1 april 2011 18:24

Gammla minnen, minnen får man ju ifrån saker man uppleft och det minnet kommer finnas i ens liv. Här är ett minne jag har, JULAFTON!




  Jag!

  Jag sitter vid min lilla julgran!

  Ops, hur kunde hon se det där? för så får man inte göra!

 Jag :)



Det var en mjaootastisk julafton :)


Kurrrrr!/


    

Av Tussa - 1 april 2011 18:18

Nu har jag o matte fixat lite mys till i kväll. Det är ju fredag, Helg! För mig som katt är det inte så stor skillnad, bara att jag får lite mer sällskap hemma :)


Själv så har jag inte gjort så speciellt mycket idag, sov förut och nu är jag på G igen. Var pricis ute i det fina vädret (: min matttes pappa var ute o sågade ved, så jag tittade på! VROMM lät det hela tiden :)


Kel/


   


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mjaoo!
Jag heter Tussa och är snart 2 år. Jag är en maine coon och älskar att kela!

Denna blogg kommer handla om mig, min familj och min vardag :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Har du en liten kattkompis som liknar mig? (:
 Ja! inte en utan fler!
 Ja! fast bara en!
 Jag har haft!
 Nepp, har aldrig haft!
 Gillar inte katter så mycket så ingen idee för mig att skaffa!
 Jag har allergi!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt bloggen?

Gästbok :D


Ovido - Quiz & Flashcards